Altijd extra hulp op de website door een automatische gesprekspartner.

Tegenwoordig bestaat een klantenservice uit meerdere onderdelen. Voorheen was het e-mail en telefoon en kwamen de consumenten langs in de winkel. Tegenwoordig kan je heel veel online al doen. Bedrijven hebben een webshop op de website, via Facebook of zelfs Instagram. Ook binnen de fotografie kan een website of een Instagram pagina een mooie toegevoegde waarde zijn. Op de website kan je je portfolio neerzetten en via Instagram kan je je volgers up to date houden met zo nu en dan een mooie foto. Klanten zien hierdoor je werk en zijn eerder geneigd om een afspraak te maken.

Een flowbot kan je helpen met het beantwoorden van vragen.

Nou is het voor consument vaak makkelijker om een vraag te stellen. Zoeken kost te veel tijd en snel een vraag stellen via de chat is laagdrempeliger en kost de consument minder tijd en moeite. Een flowbot kan je hierbij helpen. Een flowbot is een geautomatiseerde gesprekspartner en kan je kneden naar je eigen wensen. Wil je dit simpel houden? Dan kan de flowbot de consument informeren over openingstijden, prijzen of bijvoorbeeld het adres van de showroom waar de foto’s gemaakt worden.

Chatkracht helpt je graag met het verbeteren van je online klantenservice.

We kunnen goed begrijpen dat je uiteindelijk met alle informatie door de bomen het bos niet meer ziet. Chatkracht kan de ideale uitkomst zijn bij het verbeteren van jouw online klantenservice. Chatkracht biedt al enige jaren de ultieme klantenservice aan en kijkt graag wat ze voor jou kunnen betekenen. Probeer de chat uit op de website of plan een vrijblijvend gesprek in met een sales werknemer. Ze komen maar al te graag met je in contact over de mogelijkheden die wij jou en je bedrijf kunnen bieden.